Extreme heimwee...

#31 door RoyvdStad
Beantwoord door RoyvdStad in topic Extreme heimwee...
Woensdag vlieg ik ook weer naar Corfu, uiteraard naar onze boot in Gouvia.
In de planning staat om even naar Othonoi te varen, ben benieuwd of daar nog wat tavernas open zijn aangezien dit vrijwel enkel door jachten wordt aangedaan. We zullen zien.
Heb er weer zin in.

Jacht op Corfu !!!
Meer
#32 door Niet belangrijk
Beantwoord door Niet belangrijk in topic Extreme heimwee...
@RoyvdStad: Ben jij gedurende het hele seizoen en dagelijks of meerdere keren per week te boeken voor bepaalde trips, en voor hoeveel personen is dat mogelijk?
  • Niet belangrijk
#33 door RoyvdStad
Beantwoord door RoyvdStad in topic Extreme heimwee...
@nietbelangrijk: Nee, mijn jacht is prive dus ik ben helemaal niet te boeken voor trips etc.

Jacht op Corfu !!!
Meer
#34 door kostas
Beantwoord door kostas in topic Extreme heimwee...
Daar ben ik dan weer eens. Veel te lang geleden dat ik hier was. (Schaam). Maar...... Eindelijk is het weer zover. Dit jaar naar Corfu. 22-9 tm 2-10. Naar Gouvia. Kan bijna niet wachten. Heerlijk weer even naar “huis”, relaxen en zeker familie bezoek. Laatste keer was in 2016. Het jaar dat mijn tante is overleden. Nu, helaas gaat het niet zo goed met mijn oom. Wij hopen hem nog te zien in september. Eerder lukt het ons niet om naar Corfu te gaan. We zullen het afwachten. Zijn er nog meer die dit jaar gaan of er al zijn?

Ik ben benieuwd,

Groetjes maar weer....
Meer
#35 door Corfu Gids
Beantwoord door Corfu Gids in topic Extreme heimwee...
Hi! Leuk dat je er weer bent. Heerlijk vooruitzicht dat jullie eindelijk weer naar "huis" gaan, al is het natuurlijk niet leuk dat je oom ziek is. Ik hoop echt dat jullie hem nog kunnen zien/spreken in september en nog een mooie tijd met elkaar hebben.

Voor ons dit jaar geen Corfu, maar volgend jaar waarschijnlijk wel weer. Ons hart ligt er toch dus blijven er naar terug gaan. Maar zo nu en dan even een ander, uiteraard Grieks, eiland ontdekken.
Meer